Samenwerking met Voetbalschool de Paasberg!

2 mei 2021 21:00

Sander Gries

De jeugd van Sportclub Silvolde & Voetbalvereniging Terborg gaat een intensieve samenwerking aan met voetbalschool de Paasberg. Het gaat hierbij om een samenwerking op meerdere gebieden. Voetbalschool de Paasberg zal voor de leden van Silvolde en Terborg een mooie aanvulling bieden op de huidige voetbaltrainingen en biedt ook voor spelers van andere verenigingen deze techniektrainingen.

De afgelopen 10 weken heeft de voetbalschool de eerste sessie van techniektrainingen georganiseerd. De trainingen werden dusdanig goed bezocht dat dit niet onopgemerkt bleef in de regio. Spelers uit omliggende dorpen zoals Etten, Ulft en Gaanderen sloten aan.

Op de voetbalschool wordt voornamelijk gewerkt aan de techniek maar ook andere aspecten komen aan bod. De slogan van Sportclub Silvolde sluit hier uitstekend bij aan: MET PLEZIER NAAR RESULTAAT!

De 2e sessie start op zondag 16 mei en zal opnieuw 10 weken duren. Als voor de meeste clubs de zomerstop begint, zorgt de Voetbalschool voor een trainingsaanbod op de zondagochtend.

Inschrijven voor de 2e sessie kan vanaf nu en is mogelijk van de O7 t/m O19.

voetbalschooldepassbergaffiche.jpg

Lees meer over: