Met drie punten op teamweekend

14 mei 2023 11:45

Joey Kuijer

Na een week van wisselend succes, met een overwinning in de halve finale van de beker, een terechte verliespartij op woensdagavond in de competitie, en nu een 4-2 overwinning op Longa’30 vertrekt de JO13-1 komende woensdag naar Mönchengladbach voor een team tour.

Op donderdag speelt de JO13-1 een toernooi met internationale deelnemers in Landgraaf. Ook op vrijdag gaan we wedstrijden spelen. Daarnaast staan een quiz en de uitreiking van de jaarlijkse Kruisjescup op het programma, en zullen we de wedstrijd Roda JC - Willem II bezoeken. Ook gaan we voor enige verrassingen  zorgen. Het belangrijkste van dit uitje is plezier.

We hebben er ontzettend veel zin in en gaan er geweldige dagen van maken. We willen nog even onze top sponsoren, Bestelrent/Andriessen en Fysio de Paasberg, bedanken. Dank voor jullie steun!

Met drie punten op teamtour, wij hebben er zin in.

Lees meer over:
jeugd