Floortje Kettering is geselecteerd voor de selectie O13 van de MVVA

20 september 2021 11:30

De MVVA is een talentenacademie in de regio achterhoek. Zij hebben als doel om talentvolle meiden in de Achterhoek te kunnen behouden.

Floortje is geselecteerd bij de MVVA O13. Dit team bestaat totaal uit 20 speelsters.

MVVA staat voor: meiden en vrouwen voetbal achterhoek. Het  is opgericht om meiden uit de achterhoek ontwikkelingsmogelijkheden te bieden. Hierbij staat plezier voorop. Het doel is om talentvolle meiden in de achterhoek te kunnen behouden. Tot nu toe was een meisje met een uitzonderlijk talent aangewezen op Zwolle of Twente. Als zij ervoor koos om te gaan voor haar droom, moest ze van school veranderen en opzoek gaan naar nieuwe vriendjes of vriendinnetjes.

Door de MVVA, die in 2019 is opgericht, kunnen ze gewoon bij hun oude club blijven voetballen maar maken ze extra vlieguren bij MVVA. Er wordt elke vrijdagavond hard getraind op de Bezelhorst in Doetinchem om onder begeleiding van gekwalificeerde trainers het beste uit de meiden te halen.

Wij, als vereniging, zijn natuurlijk trots dat Floortje hiervoor is geselecteerd en wensen haar heel veel succes!

Lees meer over:
dames jeugd