Terborg/Silvolde JO13-1 speelt voor het goede doel!

3 april 2022 13:00

Terborg/Silvolde JO13-1 speelt voor het goede doel!

20220402jo13alp6.jpgHet seizoen gaat verder en voor de JO13-1 staat er veel te gebeuren. Nu het seizoen volop bezig is en eigenlijk al richting het einde gaat, kijken we vooruit.

Vandaag stond de wedstrijd tegen FC Bergh op het programma, een wedstrijd waar ik eigenlijk niet te veel woorden over kwijt wil. Wij, Terborg/Silvolde JO13-1 waren voetballend beter maar maakten de kansen niet af. FC Bergh had voorin snelheid en kwaliteit lopen en scoorde meer goals.

Op zaterdag 16 april spelen we een benefietwedstrijd tegen Sportclub Westervoort. Vorige week kwam de vraag vanuit een leerkracht van Basisschool Dynamiek in Terborg om de wedstrijd te gaan spelen. Een aantal leerlingen zet zich in voor het KWF-kankerbestrijding door de Alpe d’Huez te beklimmen. Hiervoor zamelen ze zo veel mogelijk geld in door middel van acties. Ook Luuk, de zoon van de leerkracht doet hieraan mee. Een mooi initiatief die wij alleen maar kunnen steunen door mee te doen aan de wedstrijd. Hopelijk komen alle ouders en familieleden kijkenn dragen we zo gezamenlijk een steentje bij!

Er is nog meer om naar uit te kijken. Op vrijdag 27 mei vertrekken we met het team naar Limburg om daar deel te nemen aan een voetbaltoernooi en heel veel leuke dingen te doen. Een weekend om nooit te vergeten. Wij hebben er nu al zin in!

Volgende week spelen we de lastige uitwedstrijd tegen vv VIOD, we trappen af om 11.15 uur!alp6.JPG