Gezocht vrijwilligers voor de op- en afbouw Terborg toernooi 2022

24 april 2022 14:30

Het Terborg Voetbal Toernooi zoekt vrijwilligers voor het helpen met de op- en afbouw van de accommodatie voor het toernooi dat op 27, 28 en 29 mei gehouden zal worden.

Werkzaamheden zijn o.a. aankleding van de boarding en ballenvangers, plaatsen van vlaggenmasten e.d.
De opbouwdagen zijn 23, 24 en 25 mei en de afbouw is op 30 en 31 mei en 1 juni.
Als je kunt en wilt, dan graag opgeven welk dagdeel en datum je kunt zodat we deze kunnen inplannen.
Een ieder die minimaal 2 dagen geholpen heeft krijgt vrijkaarten voor het toernooi.
Aanmelden uiterlijk 13 mei en kan door een mail te sturen naar Jan Veenink: [email protected] of telefonisch  06-13653014. Wil je meer informatie neem dan contact op met Jan.