Silvolde 5 wint ook de derde bekerwedstrijd en gaat lekker de kermis in.

VVG '25 5 (zon)

Silvolde 5 (zon)

Mannen beker reserve zondag poulefase Groep 2 133

19 september 2021 9:30

P.Th.M. Bouwman

Sportpark De Pol (Gaanderen)
Pelgrimstraat 59 C
7011BJ
GAANDEREN

IMG-20210919-WA0063.jpg

Silvolde 5 weer lekker de wei in vandaag. De tegenstander torende hoog boven ons uit, maar we hadden het vizier op scherp staan. Het begin was aardig met meerdere aanvallen op de vleugels. Paf op links! Bam via rechts. We schoten niet echt met scherp vandaag... het duurde veel te lang en besloten het over een andere boeg te gooien. Coach Henno opperde dat we het door het midden moesten proberen. Zo gezegd, zo gedaan. Vanwege 't weer was het belangrijk om te hydrateren.

We bleven eigenlijk doorgaan waarmee we begonnen waren, de tegenstander aan flarden spelen. ’t Leek werkelijk waar wel op een schiettent vandaag! Alleen verzuimden we het af te maken. We schoten meerdere malen kiezelhard richting het doel en de tegenstander wist het niet meer: ze konden amper de kop erbij houden… Het slotstuk van vandaag was voor Elize. Na eindeloze pogingen van de rest schoot zij eindelijk met scherp. Elize was de koning te rijk met deze mooie prestatie.

O ja, we hebben vanochtend ook nog een potje gevoetbald in Gaanderen. De laatste bekerwedstrijd stond vandaag op het programma en we moesten tegen VVG 5. Het begon al helemaal top met een overheerlijk ontbijt bij Bjorn. Nadat iedereen zijn buikje rond had gegeten, konden we lekker gaan voetballen. We hadden de eerste twee bekerwedstrijden al gewonnen en dus gingen we het veld op vol goede moed. Beide partijen begonnen aardig aan de wedstijd met kansen over en weer. Uiteindelijk trokken wij aan het langste eind en wonnen we de derde bekerwedstijd met 2-3.  Doelpunten van onze oproepkrachten Cas Bongers (2×), Chris Rabe (1×).

Volgende week begint eindelijk de competitie. Wij hebben er zin in en hopelijk jullie ook! Tot dan, kusjes het vijfde.

IMG-20210919-WA0064.jpg

IMG-20210919-WA0065.jpg