Silvolde 5 aan kop

Munstermanstraat 2
7064KA
SILVOLDE

De laatste wedstrijd voor de carnaval was vandaag tegen KSV uit Vragender. Eerder dit seizoen speelden we daar gelijk, dus we wisten dat het geen makkie zou worden. Bij de start merkten we direct dat het zwaar ging worden. We werden strak gedekt en vol onder druk gezet… toch wisten we er onderuit te voetballen. We waren sterker en creëerden hier en daar mooie aanvallen. Na 25 minuten kregen we een penalty na een handsbal. Thei mocht hem nemen en schoot hem in de hoek, 1-0! Een paar minuten later veranderde Luke in een slangenmens en danste door de verdediging heen. De verdediging keek elkaar nog Vragender aan als daarvoor en het stond 2-0. Eind eerste helft stond grensrechter Koen nog even een discussie te voeren waarom Thei Theo genoemd wordt en zag daardoor niet dat de tegenstander 2 meter buitenspel stond.

De tweede helft pakten we lekker door: mooie combinaties, sterk verdedigen en hard werken. Gelukkig kon Jorn de 3-0 intikken na een schot van Jaap. De druk was van de ketel. dachten we…Toen kwam Harm even om de hoek kijken. Een net iets te korte doeltrap leidde de 3-1 in. We moesten er dus weer tegen aan. Met wat verse krachten gingen we stug door. We beloonden onszelf gelukkig wel weer. Luke schoot zijn tweede van de wedstrijd en tevens de 4-1 binnen. De wedstijd werd definitief in het slot gegooid door Jari, die beheerst de 5-1 binnen schoof.

Drie punten en koploper, HOPPPAAAAAAA!