JO13-1 overklast VIOD JO13-1

7007LJ
DOETINCHEM
tel. 0314-332090

Na twee weken ‘’rust’’ mochten we vandaag eindelijk weer een wedstrijd spelen. De eerste twee wedstrijden in de hoofklasse waren positief, zes punten werden gepakt, en kwam de stop van een aantal weken niet als geroepen. Na een aantal afmeldingen de afgelopen weken van spelers, die ziek en geblesseerd waren, bleek het toch goed dat er een korte stop was. Nu iedereen weer opgeladen is en topfit konden we weer samen aan de bak.

Om 11.30 uur was de aftrap van de uitwedstrijd tegen VIOD. De wedstrijd stond onder leiding van een oude bekende van onze jeugd, Wouter Bosveld. Hij is verhuisd en fluit nu zijn wedstrijden bij de club uit Doetinchem. Op zijn leiding was vandaag absoluut niets aan te merken. Beide teams begonnen slordig aan de wedstrijd, met VIOD een stuk feller. Wij waren het die vandaag een cursus effectiviteit gaven. Al in de rust stond het 0-5, een ongekende voorsprong. Ondanks het slechte voetbal, scoorden we uit acht kansen vijf maal.

Na rust was de wedstrijd eigenlijk verschrikkelijk om te zien. VIOD kreeg een aantal kansen en wij creëerden nog maar weinig. Langs de kant bij ons zaten vier wissels en het was dan ook een wisselfestijn van jewelste. Van het vele wisselen van posities is het spel er vandaag zeker niet beter op geworden. Ondanks dat de staf zijn best doet om door te wisselen blijven er langs de kant natuurlijk altijd ouders die het niet eens zijn met het ‘’wisselbeleid’’ van de staf. Gelukkig zag de staf na de wedstrijd 15 vrolijke spelers die blij zijn met de drie punten en maandag weer heerlijk op het veld staan om te trainen. Wij gaan lekker door…

Geen uitgebreid verslag deze keer. Volgende week spelen we tegen medekoploper Buurse, uit het plaatselijke dorp tussen Haaksbergen en Enschede. Om 11.15 uur trappen we af in Silvolde. Tot dan!