Stéven Verheijen stapt tijdelijk terug

16 maart 2022 8:15

De hoofdtrainer van Silvolde 1, Stéven Verheijen, doet om gezondheidsredenen tijdelijk een stapje terug.

De gezondheid van Stéven staat voorop. De sportclub, staf en spelers van het eerste willen Stéven alle tijd en steun geven om aan zijn herstel te kunnen werken. Stéven zal betrokken blijven en zich op de club laten zien. Het uitgangspunt is dat Stéven in het nieuwe seizoen weer voor de groep staat.

We zijn blij dat Dennis van Beukering bereid is de verantwoordelijkheden van hoofdtrainer voorlopig op zich te nemen. Dennis was al hoofdtrainer van 2016 tot 2020 en kent de vereniging en de selectie zeer goed.

We wensen Stéven een voorspoedig herstel en Dennis veel succes.

Bestuur Sportclub Silvolde