In slechte tijden leer je je club pas kennen

22 maart 2022 12:15

Stéven Verheijen

Bestuur, vrijwilligers, technische staf, medische staf en supporters van Sportclub Silvolde,

Graag wil ik via deze weg iedereen bedanken voor alle steunbetuigingen die ik heb mogen ontvangen. Ik heb bij een paar hele mooie clubs gewerkt, maar de manier waarop ik bij Sportclub Silvolde door een moeilijke tijd wordt geholpen is echt fantastisch. Het begin was al als een warm bad en alles liep gesmeerd. Uiteindelijk gooide Corona roet in het eten. We hebben daarmee gelukkig ook in positieve zin het landelijke nieuws gehaald. Club en team stonden voor elkaar klaar.

Uiteindelijk zeggen ze dat het makkelijk is veel vrienden te hebben in goede tijden, maar in slechte tijden leer je je vrienden pas echt kennen. Daarom zeg ik bij deze: Sportclub Silvolde is een echte vriend.

Ik heb fysiek heel veel last ondervonden en ben ook door Long-COVID goed onderuit gegaan. Uiteindelijk heeft mijn hele trainersleven in het teken gestaan van presteren en hard werken. Voor mijn gevoel falen als trainer, het niet kunnen brengen wat je moet brengen op het veld en ook privé hebben me daarom, in samenspraak met het bestuur, doen besluiten tijdelijk een stap terug te doen.

Ik ben hard aan het werk om weer de oude te worden en daar heb ik alle vertrouwen in!

Soms moet je een stap terug doen om er daarna weer twee vooruit te kunnen zetten.

Ik wil een ieder bedanken voor hun steun. Hartverwarmend en jullie zien me zeker langs het veld en in het clubhuis!

Ik wens Dennis heel veel succes de komende tijd! Met de fantastische groep spelers gaat dat zeker lukken!

Met vriendelijke groet,

Stéven Verheijen