Marco Olthuis genomineerd als sportman van het jaar

17 april 2023 23:45

Aangedragen als sportman van het jaar van de gemeente Oude IJsselstreek

Silvolde doelman MArco Olthuis is door de gemeente Oude IJsselstreek genomineerd als sportman van het jaar.

Marco wordt sinds jaar en dag gezien als de beste doelman in het amateurvoetbal in de Achterhoek. Hij verdedigt inmiddels al 18 jaar met succes het doel van Sportclub Silvolde.
Marco stapte vanuit de jeugdopleiding op 16-jarige leeftijd in bij Silvolde 1, destijds spelend in de 4e klasse. Hij heeft sterk bijgedragen, aan de opgang naar de 4e divisie. Dat is het hoogste niveau in de regio, waar de club al weer 8 jaar acteert. Marco is al jarenlang aanvoerder en daarmee beeldbepalend voor de voetbalclub.

Breng hier je stem uit https://www.oude-ijsselstreek.nl/stemformulier-sportman/formulier