Indeling jeugd seizoen 2023-2024

3 juni 17:00  De jeugdindeling voor het voetbalseizoen 2023-2024 is bekend. meer »

2000x gelezen

Grote Club Actie: En de winnaar is...!!!

2 januari 12:45  Met maar liefst 64 loten is dit jaar de grote winnaar van de lotenverkoopactie: meer »

676x gelezen

Silvolde in de Achterhoek Cup

23 september 17:15  Dit seizoen wordt voor de tiende keer gevoetbald in het toernooi om de Achterhoek Cup. De organisatie wil graag de naam van de hoofdsponsor aan het evenement hangen, maar die wisselt nog wel eens. Deze editie heet officieel: Facility Groep Nederland Achterhoek Cup. Silvolde was in de afgelopen seizoenen twee keer eindwinnaar en kon de cup naar huis meenemen. De premie is een thuiswedstrijd tegen De Graafschap.meer »