GEZOCHT TRAINER TERBORG/SILVOLDE JO15-2!

30 juni 2022 21:45

Geachte lezer!

Wij zijn dringend op zoek naar een gemotiveerde trainer voor onze JO15-2. De JO15-2 is een gemotiveerde groep met een groot aantal spelers. Een gedeelte van het team is nieuw, het mag gezien worden als een gezellige vriendengroep die gemotiveerd is om te voetballen.

Wij zoeken een trainer die twee avonden in de week beschikbaar is en eventueel ook op zaterdag de coaching van de wedstrijden op zich neemt. Ben je maar 1x in de week beschikbaar, dan nodigen we je ook graag uit voor een gesprek.

Wat hebben we te bieden?

• Een kledingpakket
  • Een gemotiveerd team
  • Een gezellige groep vrijwilligers
  • Een trainerscursus (in overleg)
  • Goede begeleiding van onze trainersbegeleiding
  • Een vergoeding (hoogte in overleg

Heb jij vragen over deze vacature of ben je geïnteresseerd. Neem dan contact op met Joey Kuijer: 0621693431 en we gaan graag met je in gesprek. Wij zien je komend seizoen graag op sportpark de Paasberg of op de Munsterman!