Teamafsluiting jo11-2

6 juni 2022 13:00

Het mooie seizoen 2021-2022 zit er weer op, de laatste wedstrijden zijn gespeeld en sinds deze week lopen de voorbereidingen voor het nieuwe seizoen alweer.

Tijd voor een teamafsluiting met het leukste team; de jo11-2.

Zaterdagochtend 4 juni verzamelden spelers en ouders zich op de Munsterman voor een onderlinge wedstrijd.
Het werd, geheel in stijl van het seizoen, een prachtige ochtend.
Een spannende strijd tussen de jongens en een team van fanatieke vaders & moeders met mooie doelpunten aan beide kanten. Tom en Ilona coachten de jongens, waarbij Tom wel opvallend veel binnen de lijnen stond, tot aan het vervullen van de keepersrol….

Tijdens de rust volop gezelligheid met een drankje en wat lekkers zodat iedereen met nieuwe energie aan de tweede helft kon beginnen. Dat was ook wel nodig want de temperatuur was inmiddels flink gestegen!

Ondanks de warmte ging het spel ook in de tweede helft mooi gelijk op. Uiteindelijk trokken de ouders aan het langste eind en sleepten zij de overwinning binnen. Dat zullen de meeste ouders overigens nog wel een paar dagen voelen….

Even genieten van de chips die de ouders van Melih hadden meegebracht en een verkoelend drankje. En Lode deelde namens het team en ouders een bedankje uit aan trainers en leiders, ontzettend lief!

Ans was speciaal voor ons naar de kantine gekomen en maakte lekkere friet/patat (doorhalen wat niet van toepassing is) en een snack. Napraten, voetbalplaatjes ruilen, verstoppertje spelen en een herinnering uitgedeeld door Stan; daarmee kwam een einde aan een mooi seizoen.

Alle ouders van ons team: bedankt voor jullie betrokkenheid en enthousiasme. Rijden, wassen, , koffie bij de uitwedstrijden, aanmoedigen; jullie waren altijd van de partij!

Gijs N, Melih, Roef, Anthony, Bob, Milan, Jurre, Gijs D, Rayan, Siem en Lode; bedankt voor jullie inzet, humor, lange douchetijden, jullie ontwikkeling als voetballers en matties, het doorzettingsvermogen en de gezelligheid. Het was top om jullie dit jaar te begeleiden. Heel veel plezier en succes volgend seizoen!

Stan, Wendy, Marcella en Esther