Vacatures

Scheidsrechters

Zonder scheidsrechters geen voetbal

scheidsrechters_gezocht.jpg

Beste leden, vrijwilligers en voetbalfanaten,

Het seizoen staat op punt van beginnen en dus gaan er weer veel wedstrijden gespeeld worden. Voor al deze wedstrijden is een scheidsrechter nodig en deze zijn lastig te vinden. De jeugdwedstrijden op zaterdag ingevuld krijgen is momenteel een uitdaging. Dus zijn we op zoek naar voetbalfanaten, die af en toe een wedstrijd willen fluiten. Ook al kun je maar af en toe, alle hulp is welkom.

We zijn op zoek naar scheidsrechters voor alle niveaus, vooral voor de zaterdagmorgen en de zaterdagmiddag. Ook op de zondagmorgen bij de senioren hebben we plek. Ervaring is niet persé nodig. Een introductie in spelregels en -situaties, en begeleiding is mogelijk indien gewenst. Je krijgt voor het fluiten van jeugdwedstrijden een financiële vergoeding en een drankje in de rust.

Ben of ken jij iemand die bereid is om de jeugd te helpen, of wil je meer informatie? Bel of app me dan op: 06-10321300.

Met sportieve groet,
Stan Peters