Vacatures

Barmedewerker

05-05-2022

Ben jij onze nieuwe enthousiaste medewerker achter de bar?

Bar_1.png

De kantineverkoop is voor Sportclub Silvolde een grote bron van inkomsten. Een gedreven ‘Medewerker Bar’ is voor de club van groot belang. De voornaamste taak is de verkoop van dranken en versnaperingen; het tappen van bier hoort erbij. Je bent mede het gezicht van de vereniging voor bezoekers van het sportpark en clubhuis. Je bent onderdeel van een team goed aangestuurde en enthousiaste vrijwilligers en krijgt een optimale begeleiding. Meedenken wordt gewaardeerd. Een leuke en ontspannen sfeer voor en achter de bar is het allerbelangrijkst. Ook hier geldt: 'Met plezier naar resultaat'.

Wat ga je doen?

• Bestellingen opnemen van de klant en afrekenen.
  • Aanvullen van de producten ten behoeve van de verkoop (zoals flesjes frisdrank, bier, en versnaperingen).
  • Zorgen dat kantine er netjes uitziet door regelmatig schoonmaken van bar, tafels en aanschuiven van de stoelen. Indien nodig tussentijds vegen. Na afloop schoonmaken van bar en tafels, en vegen.
  • Tijdens de dienst zorgen voor een schone, hygiënische en veilige werkplek.
  • Afsluiten van de bar/kantine samen met de (assistent) clubhuisbeheerder.

Wie ben je?

• Klantvriendelijjk
  • Enthousiast
  • Flexibel
  • Team player
  • Draagt Sportclub Silvolde een warm hart toe.

Wat krijg je ervoor terug?

• Enorm veel waardering van onze leden, bestuur, bezoekende teams en toeschouwers en andere Sportclub Silvolde vrijwilligers.
  • Je leert in korte tijd veel leuke mensen kennen die net als jij ook anderen graag helpen.
  • Teamkleding.
  • Inzicht in het presenteren van een clubhuis.
  • Gelegenheid om je barkunsten te vervolmaken.
  • Eén keer per jaar nodigen wij je uit voor een feestavond voor alle vrijwilligers.

Ons clubhuis is geopend op donderdagavond, zaterdag overdag, en zondag overdag en vroege avond.

Tijdsinvestering: 3-5 uur per 4 tot 8 weken.

Ben je geïnteresseerd? Kom eens kijken in ons clubhuis en/of app, of maak een praatje met Richmond Epping (06-12100045) of Theo Bronkhorst (06-51013751). Een keer meedraaien om te kijken hoe leuk het is, kan natuurlijk ook.

Reageren op de vacature

Kies bestandWijzigVerwijder