Vacatures

Catering

05-05-2022

Ben jij onze nieuwe enthousiaste medewerker in de kantinekeuken?

Keuken_1.png

De kantineverkoop is voor Sportclub Silvolde een grote bron van inkomsten. Een gedreven 'Medewerker Keuken' is voor de club van groot belang. De voornaamste taak is de verkoop van koffie en warme hapjes; het bereiden van de warme snacks is onderdeel van je werkzaamheden. Je bent mede het gezicht van de vereniging voor bezoekers van het sportpark en clubhuis. Je maakt deel uit van een team enthousiaste vrijwilligers en krijgt een optimale begeleiding. Meedenken wordt gewaardeerd en we staan open voor ideeën. Een leuke en ontspannen sfeer is het allerbelangrijkst. Ook hier geldt: 'Met plezier naar resultaat'.

Wat ga je doen?

• Zetten van koffie (voor de verkoop aan de bar) en thee (voor de teams in de rust), het bereiden van warme happen.
  • Bestellingen opnemen en afrekenen.
  • Aanvullen van de producten (zoals snacks en broodjes).
  • Het op de juiste wijze behandelen van etenswaren.
  • Tijdens de dienst zorgen voor een schone, hygiënische en veilige werkplek en schoonmaken van de keuken na afloop van de dienst.
  • Afsluiten van de keuken.

Wie ben je?

• Klantvriendelijk
  • Enthousiast
  • Flexibel
  • Teamplayer
  • Draagt Sportclub Silvolde een warm hart toe.

Wat krijg je ervoor terug?

• Enorm veel waardering van onze leden, bestuur, bezoekende teams en toeschouwers en andere Sportclub Silvolde vrijwilligers.
  • Je leert in korte tijd veel leuke mensen kennen die net als jij ook anderen graag helpen.
  • Teamkleding
  • Inzicht in smaakvolle en gezonde voeding
  • Gelegenheid om je kook- en bakkunsten te vervolmaken.
  • Eén keer per jaar nodigen wij je uit voor een feestavond voor alle vrijwilligers.

De keukendienst is zondagmiddag bij thuiswedstrijden van Silvolde 1

Tijdsinvestering: 3-5 uur per 4 tot 8 weken

Ben je geïnteresseerd? Kom eens kijken in ons clubhuis en/of app, of maak een praatje met Ingrid Roordink (06-28824080) of Annemie Bronkhorst (06-23954151). Een keer meedraaien om te kijken hoe leuk het is, kan natuurlijk ook.

Reageren op de vacature

Kies bestandWijzigVerwijder