Contributie

Contributie en kleedgeld voor seizoen 2023-2024

De onderstaande bedragen voor contributie en kleedgeld zijn vastgesteld op de algemene ledenvergadering.

Contributie

Rustende leden

50

50

(*) Wasgeld senioren: €450 per team of in eigen beheer. Bij de jeugd wassen ouders/verzorgers de tenues.

De contributiebedragen zijn gelijk aan die van vv Terborg.

De kerst- / paasloterij bij Sc Silvolde is vervangen door De Grote Clubactie.

De contributie wordt in vier termijnen geïnd (van 25% van het hierboven genoemde totaalbedrag).

Een aanmelding geldt voor het gehele seizoen. Wanneer u uzelf, uw zoon of dochter gedurende een seizoen wilt afmelden, dan bent u contributie verschuldigd over het gehele seizoen.

Is het lastig om de contributie te betalen? Het Jeugdfonds Sport & Cultuur helpt en betaalt de contributie en/of benodigdheden voor kinderen en jongeren uit gezinnen waar thuis te weinig geld is. Je kunt als ouder / verzorger niet zelf een aanvraag indienen bij het Jeugdfonds Sport & Cultuur. Dat kan alleen gedaan worden door een intermediair, bijvoorbeeld de leerkracht, iemand van het sociaal wijkteam, schuldhulpverlening of van jeugdzorg. Hij of zij kent de spelregels en weet of je kind in aanmerking komt. Als de aanvraag goedgekeurd is, kan je kind vaak al binnen drie weken sporten. Wil je een aanvraag indienen? Download dan alvast de ouderkaart, vul deze in en neem deze mee naar de afspraak met de intermediair.

Bestuur Sportclub Silvolde