Activiteiten

De activiteiten commissie heeft als doel om door het jaar heen een scala van activiteiten te organiseren, waarmee de binding tussen de club en haar leden, de binding tussen de leden onderling, en de binding met de lokale gemeenschap, worden verbeterd.

We willen hiermee voorwaarden creëren voor gezelligheid en saamhorigheid, zodat onze leden en vrijwilligers meer met elkaar in contact kunnen komen.

Tevens willen wij hiermee ons clubhuis beter benutten als ontmoetingsplek en hieruit extra inkomsten genereren voor de club.

De activiteiten commissie wordt jaarlijks bezet door een aantal kartrekkers, veelal zijn dit de aanvoerders van de teams of betrokken stafleden. Op deze wijze is er brede inspraak op het programma, is er meer draagvlak voor de activiteiten, en worden de voorbereidingen door meerdere mensen uitgevoerd. Zo maken vele handen ligt werk, en is er voor ieder wat wils.

Activiteiten die bijvoorbeeld georganiseerd  zijn:

• snert toernooi
  • vrienden toernooi
  • bingo
  • laatste trainingsavond van het jaar
  • vrijwilligersfeest

De focus van deze commissie ligt op de senioren en veteranen. Activiteiten voor de jeugd vallen onder de jeugdcommissie van de samenwerking met vv Terborg.

De commissie is momenteel slapend, mede door het corona jaar. We hopen deze commissie en de activiteiten weer geleidelijk te reactiveren.