Elftal

Waarom kiezen voor elftal reclame bij Sportclub Silvolde?

Elftal reclame is een vorm van sponsoring waarbij u uw bedrijfsnaam koppelt aan het elftal van Sportclub Silvolde dat u sponsort, en uw naam op de shirts van het respectievelijke elftal prijkt.

Scoren met elftal reclame!

Elftal reclame associeert direct met onze vereniging. Door onze positieve opstelling in de regio kunt u als ondernemer uw kans grijpen om ‘mee te liften’ met onze vereniging. Het elftal dat u sponsort, speelt alle wedstrijden met uw bedrijfsnaam op het spelersshirt en bezoekt tal van andere verenigingen in de verre omtrek van Silvolde. Uw shirtreclame wordt derhalve gezien! In ruil voor uw sponsoring geeft Sportclub Silvolde uw onderneming naamsbekendheid, de associatie met een gezellige, sportieve, sociaal ingestelde vereniging, en een rechtstreeks contact met wellicht uw doelgroep (van jong tot oud). Sportclub Silvolde is een bekende voetbalvereniging en uw sponsoring zal een positieve invloed uitoefenen op de naamsbekendheid van uw onderneming!

Het verhogen van naamsbekendheid

Uw naam op het shirt van de spelers is één van de middelen bij uitstek! Shirtsponsoring geeft bovendien recht op extra gekoppelde reclame-uitingen die Sportclub Silvolde aan haar potentiële sponsoren kostenloos aanbiedt.

Elftal of shirtreclame bij Sportclub Silvolde is ingedeeld in de volgende categorieën:

• Hoofdsponsor, gekoppeld aan het eerste seniorenelftal
  • Subsponsor, gekoppeld aan het eerste seniorenelftal
  • Sponsor van het tweede seniorenelftal
  • Sponsor van het derde seniorenelftal
  • Sponsor overige seniorenteams
  • Sponsor jeugdteam(s)

Nieuwsgierig geworden naar de mogelijkheden? Wij hanteren aantrekkelijke tarieven en de mogelijkheden worden conform uw wensen uitgevoerd. Neem contact op met de sponsorcommissie of laat een bericht achter. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op voor het maken van een vrijblijvende afspraak!

Uw bedrijfsnaam zal gedrukt worden op de wedstrijdshirts van het elftal dat u sponsort. Desgewenst kunt u dit uitbreiden met het drukken van uw naam op presentiepakken, trainingspakken of warming-up shirts. De keuze is aan u!

Elftal reclame bij Sportclub Silvolde werkt! Ook voor u!

Elftalsponsors senioren teams

Sportclub Silvolde is zeer erkentelijk aan onze elftal sponsoren:

Van_Egmond.png Verhoeve__Faber.png KROON.png mahorent.png Welkoop.png
Silvolde 1 Silvolde 2 Silvolde 3 Silvolde 4 Silvolde 5

De spelers van onze gesponsorde teams dragen de naamsvermelding van de respectievelijke sponsor met verve op de shirts. De eltalsponsoren wordt ook afgebeeld langs de lijn, op onze website, club-app en club-tv.