Onze velden worden door de gemeente en onze vrijwilligers van de accommodatie in goede samenwerking duurzaam onderhouden.

We spelen op natuurgras. Het hoofdveld, tweede veld, het vierde veld en de twee oefenhoeken hebben een lichtinstallatie. Beregening zorgt voor een optimale grasmat. Een uitstekende conditie van deze velden is een voorwaarde om op hoog niveau en veilig te kunnen spelen en trainen.

De accommodatie commissie beheert en onderhoud het sportcomplex en werft, begeleidt, coördineert en vertegenwoordigt de vrijwilligers, die ook bekend staan als de terreindienst. In overleg met het bestuur wordt het accommodatiebeleid bepaald.

Vincent.png Harold.jpg fotovolgt_207x270.jpg fotovolgt_207x270.jpg

Vincent Aalders

bemensing

beleid

jaarplan en budget

wet- en regelgeving, veiligheidseisen

opleiding

Harold Sloot

communicatie bestuur & extern

coördinatie, communicatie en begeleiding vrijwilligers

waardering en sfeer

onderhoudschema

Paul Arentz

André Thuis

terreindienst

fotovolgt_207x270.jpg IMGP4356_gries_benny_207x240_20142015.jpg fotovolgt_207x270.jpg fotovolgt_207x270.jpg

Harrie Sessink

Bennie Gries

Jos Schaderon

Leo Marcus

De terreindienst onderhoudt:

• Terrein en groenstroken tussen de velden en buitenruimte sportpark. De velden zelf worden verzorgd door de gemeente.
  • Kleedkamers en overige ruimten, incl. sanitair en installaties.
  • Schilderwerk en overige herstelwerkzaamheden buiten en binnen.
  • (Sport) materiaal
  • Gereedschappen en materialen

Het accommodatiebeheer biedt gelegenheid aan mannen en vrouwen die gezond, zinvol en in de buitenlucht bezig willen zijn, en in een team saamhorigheid en gezelligheid vinden.