evenementen

Waarom kiezen voor evenementensponsoring bij Sportclub Silvolde?

Evenementen die Sportclub Silvolde organiseert worden bezocht door een groot en divers publiek, jong en oud, uit de wijde omtrek. Evenementensponsoring is derhalve een uitgelezen mogelijkheid om uw bedrijfsnaam éénmalig in een jaar te koppelen aan een door Sportclub Silvolde georganiseerd evenement. Denk hierbij aan het jaarlijks terugkerend pupillentoernooi of één van de andere evenementen die Sportclub Silvolde jaarlijks organiseert.

Scoren met evenementensponsoring!

Sportclub Silvolde zal u als evenementensponsor de mogelijkheid bieden uw onderneming of product, onder de aandacht te brengen van een breder publiek. Uw naam wordt duidelijk vermeld en ten gehore gebracht bij het te organiseren evenement. Uw bedrijfsnaam wordt hier derhalve gezien en gehoord!

Nieuwsgierig geworden naar de mogelijkheden? Wij hanteren aantrekkelijke tarieven en de mogelijkheden worden conform uw wensen uitgevoerd. Neem contact op met de sponsorcommissie of laat hiereen bericht achter. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op voor het maken van een vrijblijvende afspraak.

Evenementensponsoring bij Sportclub Silvolde werkt! Ook voor u!