Jeugdafdeling werkt aan de toekomst

Bij het dames- en jeugdvoetbal werken we samen met vv Terborg, waarbij we een twintigtal jongens- en meidenteams in het veld brengen. Plezier, opleiding en ontwikkeling staan voorop.

Bij Sportclub Silvolde en vv Terborg zijn we allen TOPPER(S)! In deze brochure voor ouders / verzorgers en spelers wordt de samenwerking voor de jeugd bij de twee verenigingen voor het voetlicht gebracht.

Eén van de speerpunten dit seizoen is het verder vergroten van de saamhorigheid. Het wij-gevoel en de herkenbaarheid groeien beslist door het spelen in de mooie nieuwe combinatie-outfit.

Andere speerpunten zijn:

• Ledenbehoud/-uitbreiding
  • Betrokkenheid vrijwilligers verstevigen en vergroten
  • Verder ontwikkelen samenwerking
  • Opleiden en bijscholen van ons jeugdkader

Heb je een idee, vraag of probleem? Laat het ons weten op het veld of via mail!