Tips

De meest gevraagde informatie staat op Home en Nieuws. Meer informatie vind je via het grijze hoofdmenu. De rode submenubalk past zich steeds aan.

Het mooie van deze website is dat je de informatie op jouw interesse kunt afstemmen. De blokken 'Laatste uitslag', 'Stand' en 'Volgende wedstrijd' kun je instellen op het team dat je in beeld wil zien.

De rechterkolom heet infobalk en die kun je zelf samenstellen. Je kunt een blok verwijderen door op het kruis te klikken. Blokken toevoegen doe je door onderaan de kolom op de knop 'Infobalk wijzigen' te klikken. Je wijzigt de volgorde door de blokken te slepen. De kolom is voor elke pagina apart in te stellen.
De VoetbalAssist ClubApp toont op je mobiel het laatste nieuws, afgelastingen, programma en meer van je favoriete team. De app is te installeren voor Android en Apple, via Google Play en Apple Store.

De app heeft z'n eigen structuur en opent met nieuws. Je opent het menu door op de drie liggende streepjes in de linker bovenhoek te drukken.

Je favoriete team of teams kun je aangeven bij 'Instellingen' onderaan in het menu.

Je kunt meer lezen over het gebruik van de ClubApp op: https://www.voetbalassist.nl/clubapp/.
De sociale-media kanalen - twitter, facebook, youtube, linkedin en instagram - van Sportclub Silvolde kun je op verschillende manieren zien:

1. Via de icoontjes rechtsboven in de grijze hoofdmenubalk.
2. Via de icoontjes rechtsonder in de footer.

Twitter, facebook, en youtube worden ook als informatieblokken in de rechterkolom 'infobalk' getoond. Het tonen en de plaats van deze blokken zijn door jezelf verder in te stellen.

Er is nog geen icoon, informatieblok of knop voor Flickr met onze fotoalbums. Vooralsnog kan ons Flickr archief bereikt worden door helemaal onderaan de homepagina onder het kopje 'Voetbal/' op 'FOTO'S' te klikken.
  • Het verder invullen van foto's en deze op hetzelfde formaat brengen (waar relevant)
  • Het verder invullen van informatie en selectie van de lagere senioren en jeugdteams
  • Het verder invullen van info over de jeugdcoördinatoren
  • Het verder invullen van info over sommige commissies
Dit kan via deze website of club-app, zie de vrijwilligerspagina in het hoofdmenu.

Je kunt je natuurlijk ook aanmelden via de sponsorcommissie of het bestuur, en een gesprek hebben.
Nieuwsberichten houden de leden en bezoekers op de hoogte van wat er gaande en aanstaande is in de club.

• De belangrijkste nieuws items ('breaking news') worden getoond op de homepagina.
  • Nieuws van algemeen belang kan gelezen worden op de nieuws pagina.
  • Nieuws van belang voor een bepaald team of onderwerp wordt ter plekke getoond. Dit geeft een fraaie mogelijkheid voor teams om hun eigen nieuwsberichten te maken en zo hun team en volgers op de hoogte te houden. Neem graag contact op met de redactie waneer je en je team hiervan gebruik willen maken.