Zorg en Ondersteuning

Het doel is om de prettige sfeer in de vereniging te behouden en verder uit te bouwen door ondersteuning en adviseren in alle geledingen van de club.

De commissie zorg en ondersteuning is in het leven geroepen om het beleid omtrent zorg en ondersteuning te implementeren, dynamisch te houden en uitvoering geven eraan. Hierdoor worden sportiviteit, spelplezier en respect voor elkaar op en rond het voetbalveld gestimuleerd.
Dit wordt bereikt door trainers, begeleiders, spelers, en ouders/verzorgers te begeleiden bij zorg en ondersteuning passend bij de waarden en normen bij Sportclub Silvolde.

Voor meer achtergrond en detail, klik op: ons beleid zorg en ondersteuning