Kleuters

Kleutervoetbal wat is dat?

Kleutervoetbal/basisvoetbal is een sport voor kleuters van 3,5 tot 5 jaar, die het leuk vinden om veel te bewegen, spelletjes te doen en met een bal te spelen. Het is veelzijdig. Kleuters maken op een speelse wijze kennis met basisbewegingen, basisbegrippen en het omgaan met de bal. Er wordt gelet op stimulering van de motoriek, want vaardigheden als springen, huppelen en klimmen zijn belangrijk. Het programma wordt afgestemd op de leeftijdsfase van het kind en staat onder deskundige begeleiding.

Speciale activiteiten

Naast de wekelijkse trainingen staan er ook activiteiten op het programma samen met andere jeugdteams, zoals: sinterklaasviering, paaseieren zoeken en het jaarlijkse pupillenkamp. De activiteiten vinden plaats op en rond het sportpark van de voetbalvereniging.

Waar en Wanneer?

De trainingen zijn op woensdag van 15.30 uur tot 16.15 uur in de gymzaal van het  "Kulturhus", met uitzondering van de schoolvakanties.

Flyer kleutervoetbal

Vragen?  Als je vragen hebt kun je bellen met:

Wilma Thuis
of mailen naar: [email protected]

Opgeven

Het is mogelijk je kind telefonisch op te geven bij Wilma als je er zeker van wilt zijn of je kind geplaatst kan worden. Je kunt natuurlijk ook naar de gymzaal komen.

Je moet je kind vervolgens nog wel inschrijven als lid van Sportclub Silvolde of van vv Terborg. Zie hiervoor de desbetreffende aanmeldpagina's op de websites.