Sportpark De Munsterman

Sportpark "De Munsterman"

Munstermanstraat 3, 7064 KA Silvolde (Gelderland)

📞 0315-325512

Indien je vanaf de Terborgseweg of Berkenlaan komt, kun je je auto parkeren rechts voor de ingang. De ingang van het sportpark bevindt zich aan de linkerzijde van de Munstermanstraat. Naast de ingang is er gelegenheid tweewielers te stallen.

Overzicht_label.png

Locatie Sportpark

Het sportpark bevat een clubgebouw, vier wedstrijdvelden, twee oefenhoeken en acht kleedkamers. We spelen op natuurgras. Het hoofdveld, tweede veld, het vierde veld en de twee oefenhoeken hebben een lichtinstallatie. Voorts worden de velden beregend voor een optimale grasmat.

Sportpark_label1.png

Indeling Sportpark

Voor de jeugd werken we samen met vv Terborg, waarvoor we ook gebruik maken van Sportpark "De Paasberg", 't Veld 20, 7061 DD Terborg.

We zijn bezig om ons sportpark verder te verduurzamen, en werken daartoe samen met organisaties zoals ‘De Groene Club’.

U bent van harte welkom om eens een kijkje te komen nemen en kennis te maken.