vlag

Waarom kiezen voor vlagsponsoring bij Sportclub Silvolde?

Een vlag is altijd een representatieve uiting voor een bedrijf. Elk bedrijf heeft er wel één voor het bedrijfsgebouw hangen of besteedt dit uit, al of niet in combinatie met een andere reclame-uiting bij een evenement of happening. Sportclub Silvolde biedt u dan ook een in het oog vallende vorm van sponsoring aan, via het uitdragen van uw naam of logo op een vlag.

Scoren met vlagsponsoring!

Vlagreclame is uiterst simpel maar doeltreffend, Het is een opvallende reclame-uiting en u als sponsor stelt uw vlag met bedrijfsnaam of logo ter beschikking aan Sportclub Silvolde. Uw bedrijfsvlag wordt tijdens thuiswedstrijden opgehangen en zal duidelijk zichtbaar zijn voor de bezoekers van ons sportpark.

Nieuwsgierig geworden naar de mogelijkheden? Wij hanteren aantrekkelijke tarieven en de mogelijkheden worden conform uw wensen uitgevoerd. Neem contact op met de sponsorcommissie of laat een bericht achter. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op voor het maken van een vrijblijvende afspraak.