Overeenkomst met Fysio Oude IJsselstreek verlengd

26 oktober 2022 13:45

Willem Epping

Sportclub Silvolde en Fysio Oude IJsselstreek werken samen om sportblessures te helpen voorkomen en de behandeling te verbeteren. We hebben de overeenkomst verlengd. Alle spelers en technische staf van Sportclub Silvolde hebben toegang tot de zorg.

De fysiotherapeuten zijn doorgaans dinsdag- en donderdagavond bij de trainingen op De Munsterman aanwezig voor de eerste verzorging en advies.

Iedereen die problemen ervaart met bewegen en/of pijnklachten heeft is welkom voor advies. Een consult duurt maximaal 10 minuten, waarin je direct wordt voorzien van advies. Het betreft slechts een fysiotherapeutische screening. Mocht verder fysiotherapeutisch onderzoek of behandeling wenselijk zijn, dan kan hiervoor een vervolgafspraak gemaakt worden (middels de zorgverzekering) .

Bij een blessure of verzoek tot advies kan vooraf een afspraak via WhatsApp met de fysiotherapeuten gemaakt worden:

Mark.jpeg Jesper.jpeg

Voor donderdagavond: