Beste speler, ouder of verzorger,

Welkom bij Sportclub Silvolde!

Wil je direct lid worden en ook wedstrijden spelen? Meld je dan aan als bondslid. Via onderstaande knop "ik meld me aan" kom je op de aanmeldpagina van Sportclub Silvolde. Wij gaan dan een team voor je zoeken en je ontvangt een bevestiging van je inschrijving. Stroom je gedurende het seizoen in, dat loopt van 1 juli tot en met 30 juni, dan kan het zijn dat je even moet wachten tot er weer een nieuwe competitie start en we voldoende spelers hebben.

Wil je eerst kosteloos een paar keer meetrainen om te kijken of je het leuk vindt bij Sportclub Silvolde? Dat kan! Kies voor de optie ‘Proeftrainen’ als je eerst wilt "proeven". Na de proeftrainingen nemen wij contact met je op om te horen hoe je het hebt ervaren. In dat gesprek kun je ook aangeven of je definitief lid wilt worden, en dan gaan we een team voor je zoeken.

Voor het goed functioneren van onze vereniging willen wij je graag (laten) informeren over de vereniging, sportactiviteiten en aanbiedingen. Ook willen we speelschema’s, wedstrijduitslagen en soms ook foto’s en filmpjes van je op de website, apps, TV in de kantine, andere sociale media en brochures plaatsen. Met dit formulier vragen wij je toestemming om ook jouw gegevens hiervoor te mogen gebruiken. Je kunt de toestemming op elk moment weer intrekken.

Als vereniging hebben we onze leden nodig om het voetbal mogelijk te maken. Samen maken we een vereniging. Wil jij (of je ouders of verzorgers) iets betekenen, bijvoorbeeld als jeugdleider, scheidsrechter of vrijwilliger dan kun je dit ook aangeven.

Laat via het opmerkingen veld weten of je nog voorkeuren hebt, of andere informatie wilt delen. Dan kunnen we proberen daar rekening mee te houden. Ook kun je hierin verdere e-mail adressen en telefoonnummers, bijvoorbeeld van je ouders of verzorgers, aangeven.

Met sportieve groeten,

Bestuur en Staf Sportclub Silvolde

Ik meld me aan

Als voetballer word je aangemeld bij de KNVB. Het ledenbestand van de KNVB kan beschikbaar gesteld worden voor diensten of productinformatie. Het aan anderen verstrekken van lid gegevens is onder de Wet Bescherming Persoonsgegevens (WBP) toegestaan. Indien je geen prijs stelt op de ontvangst van diensten of productinformatie dan dien je dit te melden aan de KNVB, Postbus 784, 3700 AT Zeist.

Machtiging
Ondergetekende verleent hierbij tot wederopzegging machtiging aan Sportclub Silvolde om van zijn/haar genoemde bankrekening contributie, inschrijfgeld, boetes en eigen bijdragen voor activiteiten automatisch af te schrijven. Bij opzegging van het lidmaatschap zal Sportclub Silvolde de door jou afgegeven machtiging aan het eind van het seizoen automatisch stopzetten.
Ondergetekende verklaart bekend te zijn met het feit dat te allen tijde contributie verschuldigd is voor het volledige verenigingsjaar dat loopt van 1 juli tot en met 30 juni. Opzegging altijd schriftelijk t.a.v. ledenadministratie Sportclub Silvolde.

Privacy & Veiligheid
De bescherming van jouw persoonsgegevens is voor Sportclub Silvolde van groot belang. Hoe wij de bescherming van jouw persoonsgegevens hebben geregeld staat beschreven in onze privacy verklaring.