Tips

Het vrijwilligersrooster toont diensten, data en tijden, de reeds ingeroosterde vrijwilligers, en voor welke diensten nog vrijwilligers nodig zijn.

Het rooster kan per dag, week, of maand bekeken worden. Het weekoverzicht is vaak het handigst.

Momenteel zijn de bardienst en de keukendienst in het clubhuis ingevoerd (tot aan de winterstop). Andere vrijwilligersdiensten voor welke planning belangrijk is volgen later.

Diensten met een groene balk aan de bovenzijde zijn al volledig bemand.
Diensten met een rode balk, zijn nog niet, of nog niet volledig bemand.

Wanneer je op een dienst drukt, krijg je te zien hoeveel vrijwilligers nodig zijn, en wie al ingepland zijn.

Je kunt jezelf inplannen voor een vrijwilligersdienst. Daarvoor dien je jezelf eerst aan te melden (registreren) en in te loggen.