Veteranen

spclsilvoldeveteranen.jpg

Sportclub Silvolde kent een veteranenafdeling ("De Vets") voor spelers vanaf de leeftijd van 40 jaar. De Vets is een op zichzelf staande afdeling binnen Sportclub Silvolde. Elke Vet is rustend lid van de Sportclub en lid van de KNVB. Zo dragen De Vets altijd het zwart-wit hart met zich mee. Tevens dragen De Vets regelmatig hun steentje bij aan evenementen en sponsoring binnen de vereniging.

Gespeeld wordt er in de regio tegen bekende tegenstanders in de vorm van 7x7 volgens de KNVB-regels. De uitvoering hiervan geschiedt echter in eigen beheer. Elke eerste zaterdag van de maand rolt het balletje op één van de velden van deze teams. Uiteraard wordt er gestreden voor de winst, maar meedoen is belangrijker dan winnen.

Wat bieden we je als lid van de Veteranen:
• Een eigen nieuwsbrief, waarop men zich kan abonneren als je lid bent van De Vets.
• Alle faciliteiten van Sportclub Silvolde
• Elke donderdag een trainingsavond (waar veel wordt gelachen)
• 6 Speeldagen in competitieverband 7x7 (sept-okt-nov-mrt-apr-mei)
• 3 Toernooien waarvan 1 in de zaal
• Minimaal één buitenactivieit per jaar (geen voetbal)

Het programma voor 2023/24 is:

Zaterdag  26-sep 17.00 uur 1e competitiedag v.v. Etten
Zaterdag  21-okt 17.00 uur 2e competitiedag FC Montferland
Vrijdag  17-nov 20.00 uur Alg. Ledenvergadering van der Eem
Zaterdag  25-nov 17.00 uur 3e competitiedag Spcl. Silvolde
Donderdag 14-dec 19.00 uur Organisatie laatste training kantine Munsterman
Zaterdag  20-jan 12-18 uur Zaalvoetbaltoernooi Vets in  Ulft  o.v.v.
Zaterdag  23-mrt 17.00 uur 4e competitiedag SDOUC
Zaterdag  20-apr 17.00 uur 5e competitiedag Varsseveld
Zaterdag  18-mei 17.00 uur 6e competitedag Ulftse Boys
Zaterdag  1-jun 20.00 uur Afsluiting seizoen 2022-2023

Kom een keer kijken of draai op proef gezellig mee. De Vets trainen elke donderdag van 20.00 uur tot ca. 21.30 uur op Sportpark “De Munsterman”

Ben je geïnteresseerd in deelname van deze actieve club? Of zoek je een sportieve tegenstander in de vorm van 7x7 ? Meld je dan aan bij onze wedstrijdsecretaris Ruud Gries en klik hier of bel 06-19413773.