Suggesties voor Verbetering - Vrijwilligers

Wij verwelkomen goede suggesties om onze organisatie, beleid, betrokkenheid, beleving en informatievoorziening t.a.v. vrijwilligers te verbeteren. Via onderstaand formulier kun je suggesties en ideëen aan ons doorgeven.

Suggesties ter verbetering - Vrijwilligers

Beschrijf in enkele zinnen wat je suggestie, idee, of voorstel is.

Voordelen: denk hierbij breed aan aspecten van mensen, kennis, technologie, materiaal, onderhoud, inkomsten, uitgaven, veiligheid, duurzaamheid, leveranciers, sponsoren, organisatie, communicatie en reputatie.

Nodig: denk aan tijdinspanning, specifieke kennis, budget, samenwerking met andere geledingen van de vereniging, gemeente, leveranciers, sponsoren, steun van het bestuur.

Je naam en contactgegevens zijn optioneel. Je kunt je suggestie anoniem insturen, indien dat je voorkeur heeft. Je naam en contactgegevens zijn wel handig om je suggestie verder te verduidelijken en uit te werken.

* = verplicht