web

Websponsoring of internetreclame is dat iets voor mij?

Web_banner.png

In een snel digitaliserende wereld is het antwoord een stellig ja! Vooral als u:

• een website heeft om potentiële klanten of bezoekers te attenderen op wat u te bieden heeft,
  • actief bezig bent met het opzetten, uitbreiden of moderniseren van de website van uw bedrijf,
  • de naamsbekendheid van uw bedrijf wilt vergroten,
  • reclame wilt die niet éénmalig is, maar altijd zichtbaar is voor een vaste aantrekkelijke prijs.

Scoren met websponsoring!

Veel ondernemers willen hun website maar al te graag onder de aandacht brengen bij hun (potentiële) doelgroep, maar het ontbreekt hen vaak aan voldoende bezoek. Hoe krijgt u de potentiële doelgroep naar uw website?

Wij kunnen u helpen!

Middels plaatsing van een reclameboodschap op onze website, club-app of club-tv helpen wij uw doelgroep u te vinden! De website van Sportclub Silvolde trekt veruit de meeste bezoekers dan welke verenigingswebsite ook in de verre omtrek! Tijdens de actieve periode van het seizoen verwelkomen we maandelijks meer dan 20.000 bezoekers. Deze voor u potentiële doelgroep ziet telkens uw bedrijfsnaam en logo. Met een simpele muisklik op uw reclameboodschap is deze bezoeker op uw website en dat geeft u de mogelijkheid tot scoren! Probeer het en zie dat het werkt!

Velen gingen u al voor!

Internetreclame via de website, club-app en club-tv van Sportclub Silvolde is investeren in uw internetpagina, het genereren van bezoekers op uw internetsite, de promotie van uw bedrijf, de aandacht vestigingen op uw producten en het vergroten van uw naamsbekendheid!

Nieuwsgierig geworden naar de mogelijkheden om het bezoek van uw website te vergroten? Wij hanteren aantrekkelijke tarieven en de mogelijkheden zijn groot. Neem contact op met de sponsorcommissie voor het maken van een vrijblijvende afspraak of laat hier een bericht achter. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op!

Websponsoring bij Sportclub Silvolde werkt! Ook voor u!

Onze websponsoren zijn:

Liebrand.png azora.png Green.png
BBL Brand Beveiliging Liebrand Azora Greenm2
Rolflex.png Van_der_Reijt__Reijenga.png physique.png
Rolflex Nederland BV Van der Reijt en Reijenga Notarissen Physique Sport & Gezondheidscentrum
Amadeus.png
Steakhouse Amadeus