bal

Waarom kiezen voor sponsoring van de wedstrijdbal bij Sportclub Silvolde?

Als balsponsor heeft u een unieke manier om uw bedrijf bij een thuiswedstrijd van Sportclub Silvolde in de schijnwerpers te plaatsen. Daarnaast levert uw bedrijf een bijdrage aan het up to date houden van het spelmateriaal.

Scoren met het sponsoren van een wedstrijdbal!

Als balsponsor wordt u gehoord en gezien! Dat is de overtuigende stelling die Sportclub Silvolde voor deze sponsoring voor ogen heeft.

Uw bedrijfsnaam wordt gehoord aangezien voor aanvang van de wedstrijd uw bedrijfsnaam wordt genoemd aan het publiek tezamen met de opstelling van het eerste elftal van Sportclub Silvolde. U wordt gezien omdat u als balsponsor duidelijk in het programmablad van de desbetreffende thuiswedstrijd van Sportclub Silvolde wordt vermeld.

Nieuwsgierig geworden naar de mogelijkheden om het bezoek van uw website te vergroten? Wij hanteren aantrekkelijke tarieven en de mogelijkheden zijn eigenlijk onbeperkt te noemen. Neem contact op met de sponsorcommissie voor het maken van een vrijblijvende afspraak of laat hier een bericht achter. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op!

Balsponsoring bij Sportclub Silvolde werkt! Ook voor u!!