Wisch 1 wint allereerste (oefen)wedstrijd

GSV '38 1 (zon)

SSA Wisch 1

Joris Bieleveldt (vrije trap)
Jari Lucassen (scrimmage)
Jort Boegman (afstandschot)

22 augustus 2023 20:00

Sportpark De Does
Meentsestraat 109
6987CM
GIESBEEK

SSA Wisch 1 is goed aan de voorbereiding begonnen. De allereerste (oefen)wedstrijd werd in Giesbeek met 0-3 gewonnen van derde klasser GSV '38. Wisch had een groot overwicht en was veel in balbezit. Ze waren fel en hielden de ruimtes klein. Doelman Marco Olthuis had een rustige avond.

Joris Bieleveldt opent in de 20e minuut de score met een vrije trap net buiten de 16, die rechtsboven in de kruising gaat. Ruststand 0-1. In de 55e minuut zet Jari Lucassen, na een fraaie aanval over rechts, door in de rebound: 0-2. De eindstand van 0-3 komt 10 minuten voor tijd tot stand wanneer Jort Boegman het leer hard tegen de touwen jaagt, na slecht wegwerken door de tegenstander.

Trainer John Leeuwerik gaf veel spelers speelminuten, inclusief doelman Ryan Calderwood. Degenen die vandaag niet spelen treden deze donderdag aan met Wisch 2 om 20 uur thuis op De Munsterman tegen HC '03 uit Drempt.

Zaterdagavond 26 augustus om 18:00 uur wacht VVG '25 uit in Gaanderen voor de volgende oefenwedstrijd van Wisch 1.