Een positieve week voor de JO13-1!

9 februari 2022 22:00

Wat was het een ontzettend positieve week voor Terborg/Silvolde JO13-1.

Aan afgelopen week was te merken dat het een erg hecht team is. Samen winnen, samen verliezen en samen Corona oplopen. Een groot gedeelte van het team had deze week een positieve test.

Verder was er eigenlijk weinig positiefs aan. De trainingen waren niet erg geweldig door de weinige spelers die er nog over waren. En de wedstrijd van zaterdag, daar kunnen we het misschien beter niet eens over hebben.

Wat dan weer wel positief is, is dat we nu weten wat we missen als er een aantal spelers niet zijn. Het harde werken en de techniek van Lovis, de strijdkracht van Siem, het opbouwen en verdedigen van Stijn, de creativiteit en piekfijne passes van Kays & Joes en de acties van Ryan. Wat als je dit allemaal niet meer hebt, dat heb je als begeleiding een vervelend weekend!

Laten we hopen dat we snel weer een complete groep hebben, want het voetbal van de wedstrijden tegen Grol, de JO15-2 en Winterswijk waren om je vingers bij af te likken.

Op naar meer complete en vooral negatieve, positieve zaterdagen!