Nieuwe kleding en sponsoren voor selectie SSA Wisch

29 september 2023 12:30

Willem Epping

SSA Wisch heeft twee prestatieve elftallen, naast zes recreatieve teams. Deze prestatieve elftallen SSA Wisch Zat 1 en 2 gaan op zaterdag spelen in hetzelfde flitsende en herkenbare zwart-wit-geel gestreepte wedstrijdtenue, waarin de gezamenlijke jeugdafdeling en de dames al spelen. De keepers verschijnen in blauw en ook de staf treedt aan in uniforme kledij. Het ontwerp is mede gekozen door de leden. De kleding is van Hummel en wordt geleverd door Mecking Sport.

Tenues_1.png Tenues_2.png
Wedstrijdtenue spelers Wedstrijdtenue keepers

Naast de wedstrijdtenues, bestaat het kledingpakket uit presentatie- en trainingskledij, warming-up sets, winterjassen voor de staf, en tassen. De kleding is besteld en zal de komende maanden geleverd worden. Tot die tijd speelt de selectie in de bestaande tenues van vv Terborg en sc Silvolde.

Maar liefst vijf ondernemingen steunen de selectie van SSA Wisch via een vierjarig sponsorcontract. Hun namen prijken straks op de nieuwe tenues.

Royal_Kaak.png

Royal Kaak is hoofdsponsor van SSA Wisch. De koninklijke Terborgse onderneming is een begrip in binnen- en buitenland op het gebied van bakkerijtechnologie. Kaak is werkgever voor gemotiveerd personeel uit Terborg en Silvolde en de wijde omgeving.

Van_Egmond.png

Van Egmond Groep sponsort al jaren het amateurvoetbal. De Doetinchemse onderneming levert producten en diensten op het gebied van elektrotechniek en industriële automatisering Van Egmond Group is een uitstekend voorbeeld van succesvol samenspel en bestaat uit drie bedrijven: Elektrogroothandel, Industriële Automatisering en Kenniscentrum. Het kennisplatform geeft onder meer technische opleidingen en organiseert events.

Ibiza-est_2.jpg Een woning op Ibiza is voor velen een droom. Ibiza Estates maakt dromen werkelijkheid. Samen met een team van lokale experts begeleidt het Nederlandse bedrijf klanten van A tot Z bij het (ver)kopen of (ver)huren van een huis op het Spaanse vakantie-eiland.
Verhoeve__Faber.png Verhoeve & Faber is van oudsher een bouwbedrijf en dat komt goed van pas bij de huidige werkzaamheden. Heden ten dage is het een toonaangevend advies- en ingenieursbureau en een ervaren partner op bouwgebied. Het bedrijf ondersteunt klanten vanaf de voorbereiding van een initiatief tot en met de aanbesteding en begeleidt de uitvoering van projecten.
voetbalreizen-logo.png Voetbalreizen.com is opgericht door voetballers van Sc Silvolde, die graag in het buitenland wedstrijden wilden bekijken. Inmiddels organiseert het bedrijf al bijna 20 jaar voor particulieren en groepen compleet verzorgde reizen naar alle belangrijke duels. De reisorganisatie is kind aan huis in alle Europese voetbalstadions.

De recreatieve teams treden dit seizoen nog aan in de bestaande tenues van sc Silvolde en vv Terborg. Deze tenues zijn nog goed, en zo besparen we kosten en zijn duurzaam. Daarna krijgen ook deze teams de nieuwe tenues in de combinatiekleuren.

Bron: Sponsorcommissie

Lees meer over: