Concept fusieplan

1 december 2023 12:30

Willem Epping

Afgelopen maandag 27 november heeft bij Royal Kaak in Terborg de presentatieavond voor het fusieplan tussen onze beide verenigingen plaatsgevonden. De bijeenkomst was goed bezocht en de presentatie op hoofdlijnen van het plan werd positief ontvangen. De presentatie en het concept plan zijn aan de leden van beide verenigingen gestuurd via email..

Het plan is nog niet in beton gegoten. We vragen je om het plan aandachtig te lezen en eventueel opmerkingen en aanvullingen te geven om het plan af te ronden. We zien je terugkoppeling met belangstelling tegemoet. Indien mogelijk uiterlijk donderdag 14 december, via [email protected].

Heb je het plan onverhoopt niet ontvangen via email, stuur dan een berichtje aan: [email protected].

Met vriendelijke groet,

De besturen van sportclub Silvolde en voetbalvereniging Terborg