Indeling jeugd seizoen 2023-2024

Joey Kuijer

Indeling jeugd seizoen 2023-2024

Beste ouders/verzorgers,

Hierbij delen we met jullie de definitieve indeling van de jeugdteams JO19 t/m JO7. De samenstelling van de meidenteams MO zijn begin juni gepubliceerd, en nagenoeg ongewijzigd.

We hebben dit document zo secuur mogelijk proberen samen te stellen. Mocht er toch nog onverhoopt een fout in zitten, stuur dan even een mail naar [email protected].

Wij hebben ontzettend veel zin in de start van het nieuwe seizoen. Alle jeugdleden horen via de trainer/leider of coördinator wanneer de teams beginnen met trainen.

Zoals u in de indeling ziet zijn wij nog op zoek naar een aantal vrijwilligers. Wilt u zich inzetten voor de jeugd, stuur dan een mail naar bovengenoemd mailadres.

Op naar een geweldig seizoen!

Klik hier voor de indeling

VTC Terborg/Silvolde/Westendorp.

Lees meer over: