Silvolde 1 - Best Vooruit 1 (zon)

Silvolde 1 - Best Vooruit 1 (zon)

Silvolde 1 is er nog niet klaar mee. Eerste pinksterdag speelde de hoofdmacht van de zwart-witten het laatste competitieduel in de Vierde Divisie B tegen kampioen sv Meerssen. Silvolde verloor de thuiswedstrijd met 0-2. Door het verlies van concurrent Moerse Boys eindigde Silvolde niet op een rechtstreekse degradatieplaats, maar gaat de nacompetitie in. Er zou tevens na afloop afscheid worden genomen van een tiental selectiespelers. Dat is uiteraard ook nog uitgesteld.

De eerste hap van het toetje is komende zondag tegen RKVV Best Vooruit. De Brabanders – uit de buurt van Eindhoven – zijn als vijfde geëindigd in de 1e klasse B Zondag, maar omdat ze eerste periodekampioen zijn geworden haalden ze de nacompetitie voor promotie naar de Vierde Divisie. De nacompetitie is een knock-out poule. Het kan dus na één duel afgelopen zijn, maar je kunt ook nog drie wedstrijden moeten spelen voor promotie, degradatie of handhaving.

Silvolde – Best Vooruit is zondag 4 juni vanaf 14.00 uur op sportpark De Munsterman. Scheidsrechter is Johan Jensch uit Almere.

Komt dat zien! Het kan één van de laatste keren zijn om de Silvoldse hoofdmacht in het zwart-wit te zien spelen.

Om 10.30 uur speelt Silvolde 2 thuis het nacompetitieduel tegen de Apeldoornsche voetbal- en cricket-vereeniging Robur et Velocitas. Ook een smakelijk toetje!

Wordt gespeeld op veld

1-veld 1

Wedstrijd-nummer

J.C. Jensch