Fusieplan Sportvereniging Wisch

31 december 2023 12:15

Hallo allen!

We presenteren met trots het plan voor onze nieuwe club, Sportvereniging Wisch, die ontstaat door de fusie van Sportclub Silvolde en Voetbalvereniging Terborg. Het doel is een sterke, moderne en toekomstbestendige sportvereniging op te richten voor Silvolde en Terborg. Dit plan komt voort uit de inzet en bijdrage van vele toegewijde vrijwilligers van beide verenigingen. We streven ernaar dat iedereen zich een duidelijk beeld kan vormen van onze toekomstige vereniging.

Klik hier om naar het plan te gaan

De leden van beide verenigingen hebben via email een uitnodiging voor een bijzondere ledenvergadering ontvangen om te stemmen over het fusieplan en zo het juridische traject tot daadwerkelijke fusie in gang te zetten. De ledenvergadering voor Sportclub Silvolde is maandag 15 januari om 19:30 uur in het clubhuis op De Munsterman; inloop is vanaf 19:00 uur.

Bestuur Sportclub Silvolde en Stuurgroep SV Wisch
Bron: Stuurgroep Fusie