Vacatures

Onderhoudsmedewerker

06-10-2021

Ben jij onze nieuwe enthousiaste medewerker accommodatie onderhoud?

terreinbeheer.jpg

Als ‘Medewerker Accommodatie Onderhoud’ ben je onmisbaar, Je maakt deel uit van het team van gedreven vrijwilligers, dat de kwaliteit van de accommodatie onderhoudt en zo nodig verbetert. Het sportpark is meer dan een detail. Zonder goed bespeelbare velden geen voetbal. Het werk van de onderhoudsploeg binnen en buiten de lijnen springt in het oog bij leden en bezoekers.

Taken

• onderhoud terrein / buitenruimte sportpark
  • onderhoud en schoonhouden velden en groenstroken
  • belijning velden
  • schoonmaak en onderhoud kleedkamers en overige ruimten, incl. sanitair en installaties
  • schilderwerk en overige herstelwerkzaamheden buiten en binnen.
  • onderhoud (sport) materiaal
  • veilig en verantwoord omgaan met gereedschappen en materialen

Vaardigheden

• werken in teamverband
  • verantwoordelijkheidsgevoel
  • technisch inzicht is een pré

Wat krijg je ervoor terug?

• Enorm veel waardering van onze leden, bestuur, bezoekende teams en toeschouwers en andere Sportclub Silvolde vrijwilligers.
  • Je leert in korte tijd veel leuke mensen kennen die net als jij ook anderen graag helpen.
  • Een gezonde tijdsbesteding merendeels in de buitenlucht.
  • Eén keer per jaar nodigen wij je uit voor een feestavond voor alle vrijwilligers.

De accommodatiedienst werkt normaal op maandag- en vrijdagochtend. Afwijkende tijden kunnen in overleg besproken worden.

Tijdsinvestering: 4-8 uur per week

Ben je geïnteresseerd? Kom eens kijken op ons sportpark en/of maak een praatje met Harold Sloot.

Reageren op de vacature

Kies bestandWijzigVerwijder